ďťż

sunsetting

photo


Na początek kilka informacji o samym modzie, czyli czym się różni od pozostałych modów i samego kozaka:

1. Wszystkie nacje zostały zbalansowane
2. Wiele nowych unikatowych jednostek (tabory ukraińskie, zwiadowcy, inżynierowie, chorąży i wiele innych).
3. Wiele całkowicie nowych jednostek bojowych (pikinierzy ukraińscy, szkoccy górale i halabardnicy, ciężka piechota turecka, najemni halabardnicy, lisowczycy i wiele innych).
4. Większość nacji (również państwa zachodnie) mają nowy, ciekawszy i bardziej historyczny wygląd jednostek (np. nowe modele pikiniera dla Szwecji, Anglii i innych). Różne modele ciężkich jazd zachodnich państw czy różne rodzaje dragonów. Dla porównania podam, że w standardowych kozakach są 4 rodzaje XVII wiecznych pikinierów - zachodni, polski, ruski i turecki/algierski. W modzie hh pikinierów jest 12 rodzajów. Różnorodność jednostek jest nie mniejsza i w przypadku strzelców pieszych, dragonów czy ciężkiej jeździe. Ogółem kilka razy więcej nowych jednostek w stosunku do podstawowego kozaka.
5. Mod dotyczy tylko XVII wieku
6. Mniejsza ilość ulepszeń w akademii, nie ma marketu.
7. Rodzaje jednostek w Diplomatic Center dostosowane są do odpowiednich grup nacji (np. Hiszpania nie będzie miała możliwości wynajęcia kozaków czy tatarów, za to zyska dostęp do innych jednostek zgodnych z ich położeniem geograficznym i historią). Jednostki w DC są drogie, robią się powoli, pobierają więcej żołdu ale za to posiadają mocniejsze statystyki. Jednostki z DC mają własnych oficerów, dzęki czemu można łączyć je w formacje.
8. Bardzo duże znaczenie formacji - bonusy są większe, zależne od kształtów i wielkości formacji.
9. Rozwiązana kwestia broni palnej. Broń palna już nie strzela z szybkością karabinu maszynowego. Dodatkowo wprowadzony został system celności broni palnej znany z American Conquest. Muszkieterzy i dragoni mogą chybiać celu, a celność strzału zależy od wielu czynników jak: odległości od celu, położenia celu i strzelca (górka, czy dolina), wyszkolenia strzelca i poziomu technologii broni palnej.
10. Nowe rodzaje artylerii. Artyleria jest droższa, wolniej się robi i jest zbalansowana.

To najważniejsze zmiany - ale jest ich duuużo więcej ;).

Można powiedzieć, że dzięki tym zmianom, kozak wygląda i jest grywalny tak jak powinien od momentu wydania :)

---------------------------------------------------------------------------------------

Aby dowiedzieć się czegoś na temat samego moda zachęcam do zapoznania się z artykułem autora moda hh:

http://www.cossacks.sztab.com/articles.php?id=15

--------------------------------------------------------------------------------------

Tutaj znajduje się stare forum, w którym omawiano mod hh:

http://www.in4.pl/cgi-bin...cgi?act=SF;f=28

--------------------------------------------------------------------------------------

Potrzebne Pliki można ściągnąć z:

http://www.cossacks.sztab.com/infopage.php?id=43

http://www.cossacks.sztab...t=article&id=15 (linki w komentarzach)

http://www.in4.pl/cgi-bin...=ST;f=28;t=4497

------------------------------------------------------------------------------------

Co trzeba zainstalować instalacji:

http://www.cossacks.sztab.com/infopage.php?id=43



Myślę, że warto dodać tą recenzję z:
http://www.cossacks.sztab...opic.php?t=6629

Opis moda ze stronki Angeli, w języku angielskim:

http://www.cossacksworld....ntury_h_h/0-305

I dla dodania, zbiór screenów w dwóch miejscach:
http://www.cossacks.sztab...p=galery&cmd=18
http://chomikuj.pl/Image.aspx?id=292601405
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl