sunsetting
Kto mia³ przyjemno¶æ pograæ w F3? Ja osobi¶cie dotar³em ju¿ do koñca 8)
Muszê przyznaæ, ¿e by³em sceptycznie nastawiony do tej gry - my¶la³em, ¿e bêdzie co¶ w stylu Obliviona i non-stop trzeba bedzie waliæ z buta z jednego miejsca w drugie i nic poza tym. Ale okaza³o siê, ze gra jest zrobiona ¶wietnie, chyba idealnie zosta³ przeniesiony ¶wiat z poprzednich Fallout-ów do 3D. Np. krypty - takie same elementy: okna, drzwi, terminale, itp. - wszystko ¶wietnie przeniesione do 3d. Walka w turach te¿ jest zrobiona bardzo pomys³owo, a ogólnie klimat gry kopie w ty³ek! Mistrzowska produkcja.
Gra moze klimat ma ale, nie zlikwidowano bledow, ktore byly bolaczka Obliviona (wyrzucanie do Windowsa, "slizganie sie" postaci, slaby leveling postaci i potworow) dodatkowo ograniczono rozwoj postaci do 20 levelu co wg. mnie jest idiotyczne, nierealistyczne zachowanie postaci po strzale rowniez zaliczam na minus. Czasami zabity stwor potrafi sie zawiesic i rzucac na wszystkie strony. No i sa drobniejsze bledy, ale to tylko dla czepialskich. Osobiscie oczekiwalem czegos lepszego, klimat i swiat fallouta zostaly przeniesione doskonale ale reszta pozostawia wiele do zyczenia.
S³ysza³em, ¿e niektórzy maj± problem z zawieszkami, ale mi osobi¶cie nie nie zdarzy³y, chocia¿ gra³em sporo. Zachowanie po strzale uwa¿am jednak za dobre i w ogóle wszystkie efekty w VATSie W sumie raz kole¶ po zastrzeleniu siê "zawiesi³", chocia¿ by³o to w takim miejscu, ¿e jego pozycje móg³bym uznaæ na ca³kiem naturaln± (opar³ siê ). Efektu rzucania na wszystkie strony nie widzia³em
A akurat najwiêksz± bol±czkê Obliviona zlikwidowano, czyli walenie z buta na ogromne odleg³o¶ci - bo mimo, ¿e mapa w F3 ma sporo lokacji, to dotarcie z jednej do drugiej na piechotê nie nudzi.
Co do ograniczenia poziomu, to pewnie zauwa¿y³e¶, ¿e skill-i nie mo¿na ju¿ podnosiæ powy¿ej 100%, wiêc w praktyce lvl wy¿szy ni¿ 20 by³by bez sensu. Szczerze mówi±c ograniczenie do 100% wydaje mi siê bardziej rozs±dne ni¿ 300% z poprzednich czêsci.
Tak ale w poprzednich czesciach nie bylo limitu. 99 level to norma, z drugiej strony taki Deahclaw bylby niczym wtedy. Ale jednak slizganie sie, slaby lip sync jest dla mnie bolaczka. Patch ograniczylo zwiechy wiec mozna to odjac.