ďťż

sunsetting

photo

Mam pytanie przyszedł czas na remont zawieszenia w moim samochodzie.Myślałem nad zamontowaniem gwintowanego.I tu moje pytanie czy warto wydać pieniądze na takie coś jeżdżąc w codziennie po naszych polskich drogach czy szkoda kasy i lepiej montować oryginały tudzież zamienniki.Jeżeli warto to jakiej firmy polecacie?ja osobiście zastanawiam się nad Ta technik.Z góry dziękuje za odpowiedz


Powiem Ci tak Gwint fajna rzecz jako zawias podczas lata i zimy lato ustawiasz ile chcesz w zime podnosisz na maxa i zaspy już nie są tak straszne. Ale jak się spisuje gwint to nie powiem bo nie mam
Dobry gwint kosztuje w granicach 3500 zł,zestawy MTS/TAT kosztują w granicach 1200 zł więc cenowo są adekwatne do jakości
Chyba chodzi Ci o Ta Technik, TA Technix to masz sprzęt HI-FI
Jest to dawne MTS Technik i nie polecam. Jednym słowem , tani szajs.



Jest to dawne MTS Technik i nie polecam. Jednym słowem , tani szajs.

A ja sie z tym zupełnie nie zgodze !!!! Jest to świetna alternatywa dla ludzi chących miec komfort a zarazem sportowe gwintowane zawieszenie !!! Moi znajomi jeżdża właśnie na tym zawiasie i wcale nie narzekają !!! Cena = jakość i 2 lata gwarancjii !!! Zresztą to swojej E46 równiez zamówiłem ...
W dzisiejszych czasach nikt nie produkuje dobrych części bądź czego kolwiek tanio a dobrze...
za jakość sie płaci... ja bym czemuś takiemu nie zaufał
Potwerdzam,co tanie to na chwile.
a jakie proponujecie zawieszenie do BMW E36 318 91 rok sedan:)

patrzyłem na allegro wszystko bardzo drogie zastanawiałem się nad zawieszeniem MTS Techniki ale zrezygnowałem bo jak usłyszałem cenę całego zawieszenia to myślałem , że spadnę z krzesła.

przód samochodu mam bardzo niski poprzedni właściciel uciął sprężyny o dwa zwoje i strasznie siedzi w podłodze myślałem nad zawieszeniem całym z Blistena

co sadzicie o tym??
Kurde mam gwinta z H&R'a w esie i jeśli dużo jeździsz po mieście to masakra.

Na początku był mocno skręcony, teraz nieco go podniosłem, ale mimo to po miesiącu jazdy po dziurach muszę rozebrać środek i skręcić na gumowych podkładkach bo wszystko zaczęło trzeszczeć...

Generalnie gwint jest cholernie twardy. Naprawdę twardy. Samochód wygląda na nim rewelacyjnie, ale kiedy potem przesiadam się z esa do E36 w którym mam 60/40 to czuję się wręcz jakbym usiadł w kostce masła

Jeśli fury używasz na codzień i sporo jeździsz po mieście to raczej polecam ci 60/40...

W e36 od października mam taki komplet z TA technik za jakies 700zł i póki co nie mam powodu do narzekań. Wiadomo, że to dolna półka, ale sprawuje się dobrze, a na przeglądzie, który miałem niedawno wyniki były bardzo dobre.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl