ďťż

sunsetting

Miałem sporo zapytań o podjazd na Czarną Górę. Poniżej macie wykres całego podjazdu od mostu na Nysie Kłodzkiej w Bystrzycy do bramy przy nadajniku na Czarnej Górze. Posłużyłem się danymi z GPS (chipset sirf3, barometryczny pomiar wysokości, autokalibracja) z przejazdu tą trasą, co pozwoliło na dokładny pomiar odległości i wysokości. Posiadaczom kolarzówek przypominam, że na kilometrze 17,61 znajduje się kilkaset metrów nawierzchni z płyt betonowych - nie każdy to lubi Na góralu to nie przeszkadza, nawet przy szybkim zjeździe:

Podjazd jest relatywnie trudny, ale widoki całkiem niezłe.

trasa na czarną górę już jest rozkopana - nie polecam! na odcinku bystrzyca-pławnica, aż do kościoła jest fatalnie... uwielbiam tą trasę, póki co trzeba sobie odpuścić przejazd przez idzików i pławnicę.

ale nie Puchaczówkę
można pojechać tak jak Klasyk Kłodzki - cytat z forum supermaraton.org:

Z uwagi na wyrwanie asfaltu na długości ponad 4 km odcinek drogi Pławnica – Idzików
( dojazd do Przełęczy Puchaczówka) zostaje wyłączony z trasy Klasyka Kłodzkiego 2009.

Odcinek ten zastępujemy w ten sposób:
Będąc w granicy Bystrzycy Kłodzkiej skręcamy w drogę osiedlową ( na której są 3 spowalniacze ) skręt w lewo. Wyjeżdżając z osiedla na skrzyżowanie mamy po lewej stronie odcinek na Polanicę Zdrój (lewa strona) my kierujemy się w prawo na główną ulicę Bystrzycy Kłodzkiej im. H. Sienkiewicza ( długa prosta ). Za szpitalem skręcamy w lewo i mamy zjazd. Przejeżdżamy mostek i drugi droga podporządkowana po prawej stronie skrecamy. Stajemy i przecinamy drogę nr 33 i na wprost mamy drogę do Mszaniec podjazd i zjazd i znów podjazd i mamy Nowy Waliszów na skrzyżowaniu Nowy Waliszów / Romanowo my jedziemy na wprost bardzo fajną malowniczą dróżką wzdłuż Gór do Kamienny wioski i mamy Idzików i co najfajniejsze nie omija nas Puchaczówka i zaczyna się co lubią najbardziej tygrysy podjazd pod Puchaczówke.