ďťż

sunsetting

photo

W związku z nadejściem nowego sezonu nadszedł czas na gromadzenie części do swapa na M60b40.

Tak więc kupię M60B40 - tylko w bardzo dobrym stanie ( ma chodzić równo, cicho, ma nie brać oleju, trzymać temperaturę, najlepiej jeżdżony na syntetyku). Z osprzętu będzie mi niezbędny kolektor dolotowy, przepływomierz, rura przepływomierza oraz górna część obudowy filtra powietrza ( z e32/34) - co do reszty to wszystko do uzgodnienia.

Silnik może pochodzić z e32 , e34, e38 lub e39. Może być z anglika.

Jeżeli odległość będzie od Krakowa rozsądna to mogę silnik sam wyciągnąć i odebrać.


Widzę że ostre zmiany się szykują
No 740i w manualu będzie

Tylko trafić zdrowe M60B40 może nie być lekko ale może coś z automatu w E-38 stosunkowo nowe wtedy będzie z roku nawet 1995 i małym przelotem z Anglii np??
Taki jest plan

Ale wszystko zależy od tego, czy uda się kupić odpowiedni silnik. Mojemu nic nie dolega, więc bez sensu zmieniać sprawny silnik na trupa po to, żeby mieć te 70 koni więcej ...


Nie wiedziałem że aż takie konsekwencje będzie miało moje porównanie

A tak serio to ciekawy pomysł

Pozdrawiam

Nie wiedziałem że aż takie konsekwencje będzie miało moje porównanie

A tak serio to ciekawy pomysł

Pozdrawiam


Nie takie porównania w życiu widziałem, więc to twoje nie robi na mnie najmniejszego wrażenia

Zmianę planuje od dawna (ok 3-4 lata) tylko nigdy nie było chęci ...


Chcę też dodać, że może to być także silnik M62B44 (szczegóły zestawu do uzgodnienia) - jak szaleć to szaleć


A może od razu N62B48? X5 trochę jeździ... rozbite pewnie na części idą

360 KM, 500 Nm

Pozdrawiam
Niestety, to nie ten przedział cenowy - budżet jest ograniczony

Taka zmiana pociąga za sobą masę problemów - chociażby z elektroniką (ews, sygnały z dsc i masę innych bajerów), nie mówiąc o valvetronicu.
ok , mam silnik , w piatek dawca dojechał jakby co tel .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl