ďťż

sunsetting

photo

jak w temacie .....autko jedzie i jest ok ...NAGLE spada z obrotów i prawie gaśnie ....strasznie nim szarpie i tak to trwa jakieś 3-5 minut.
Potem jakby dostaje mocy i znowu śmiga jak się należy.
wymieniłem filtr bo myślałem ze lipa ale dalej to samo.
dostała nowa pompę paliwa bo poprzednia się zatarła.
najgorsze jak stanie na skrzyżowaniu a nie każdy kierowca rozumie ze światła awaryjne nie są włączone przypadkiem ani tez dla śmiechu ....
to jest autko 520 e34 kombi z 92 -go.
nie mam już sil do niej


Podjedź na diagnostykę komputerową na ul. Przemysłową w B-B gościu nie zdziera dużo kasy ale będziesz wiedział w czym leży problem. Podobnie działo się z moim e30 ale po wizycie na diagnostyce wszystko się wyjaśniło
Prawdopodobnie kable masz na nich przebicie i auto traci na mocy. ale polecam jakiegoś diagnostę.
sprawdź jeszcze raz pompę paliwa



Podobnie działo się z moim e30 ale po wizycie na diagnostyce wszystko się wyjaśniło

ok ale w takim razie co wyszo Ci po badaniu
ja zauwazylem ze kiedy odpalam rano auto i ono po raz pierwszy wejdzie na swoja wlasciwa temperature to wlasnie wtedy tak sie zdarza ze dostaje wariacji ...to trwa pare minut i znowu wszystko wraca do normy ...
Ja mam dokladnie ten sam problem i te same objawy.
Jak odlacze przeplywke to jest troszke lepiej, znaczy jedzie normalnie, ale jest slabszy za to wskaznik chwilowego zuzycia przy stalej predkosci faluje o 4-6 litrow caly czas.
tez mnie zastanawia co moze byc z nim nie tak.
Krzyśkowi wyszedł komputer do wymiany
Ale nie ważne. Masz silnik m20 czy m50? Jak m20 to wygląda na to, że masz przewody zapłonowe do wymiany, i trzeba sprawdzić szczelność i stan kopułki.
Jak m50 to prawdopodobnie świece Ci się "kąpią" w oleju przez nieszczelność uszczelki pod klawiaturą. Masz też pewnie stare, spękane fajki. Musisz odkręcić pokrywę i po kolei odkręcać cewki i patrzeć do środka czy nie ma w dziurze oleju. Jak jest to uszczelka jest do wymiany (trzeba ją starannie osadzić na silikonie!) Przy okazji sprawdzaj gumowe fajki (jak popękane czy popalone to cały komplet do wymiany, nigdy nie pojedyncze!), odsysaj olej i powykręcaj i posprawdzaj świece.
W razie czego wszystko dostaniesz w intercarsie w dość rozsądnych cenach.
no racja ...mam m50 i sciagalem wczoraj cewki i faktycznie byly jakies tam sladowe ilosci oleju a fajki w stanie podeszlym lekko mowiac.......
powycieralem olej bo bylo go niewiele ale poskladalem to tak jak bylo wiec juz biore telefon i dzwonie za czesciami
juz jakas nadzieja
dziekuje
Arku prostując wyszła mi sonda lambda, ale po wymiance nic się nie zmieniło więc wpadłem na genialny pomysł wymiany komputera od sterowania silnikiem i teraz autko jeździ bez zarzutu, ale wiadomo każdy silnik ma inne objawy, jak to ładnie opisał powyżej kolega Arek
ok ale ile bedzie w intercarsie kosztowac caly komplet czyli fajki i uszczelka ? bo gadalem z gosciem i chce mi dac fajki po 20 za sztuke i 85 za uszczelke.

moze ma ktos jakie inne dojscia ?
wymienilem fajki od swiec i po temacie ....
autko smiga idealnie ..
wszystko by bylo ok gdyby nie duren jezdzacy golfem ktory dzisiaj wjechal mi w drzwi kierowcy na parkingu .....
porazka na max .

pozdrawiam i zycze szybkiej wiosny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl