sunsetting
Auto kolegi E30 rocznik 87 silnik 1,6i . Przestała działać pompa paliwa (auto nie odpaliło pod domem). Najpierw sprawdzony bezpiecznik nr 11 i przekaźnik w podszybiu środkowy (były 3 szt. ) oba sprawne. Napięcie + po przekręceniu stacyjki na cewce przekaźnika jest. Gorzej z masą idącą na cewkę przekaźnika jest za słaba tzn. jak mierze napięcie miernikiem idące na cewkę przekaźnika jest takie jak akumulatora ale niestety przekaźnik się nie przełącza.
I tu pytanie skąd podawane jest sterowanie na przekaźnik czyli masa czy z komputera ? Być może problem leży gdzieś na kostkach ( zaśniedzenie ) . Kostka przekaźnika nie wypalona ani nie zaśniedziała .
Na razie podałem masę na przekaźnik na stałe prosto z akumulatora i auto odpaliło bez problemu.
Może ktoś posiada schemat zasilania przekaźnika pompy bo nigdzie nie mogę znaleźć .
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
przekaźnik włącza sterownik silnika
jeśli masz m40 to pin 3