ďťż

sunsetting

photo

Witam

Auto kolegi E30 rocznik 87 silnik 1,6i . Przestała działać pompa paliwa (auto nie odpaliło pod domem). Najpierw sprawdzony bezpiecznik nr 11 i przekaźnik w podszybiu środkowy (były 3 szt. ) oba sprawne. Napięcie + po przekręceniu stacyjki na cewce przekaźnika jest. Gorzej z masą idącą na cewkę przekaźnika jest za słaba tzn. jak mierze napięcie miernikiem idące na cewkę przekaźnika jest takie jak akumulatora ale niestety przekaźnik się nie przełącza.

I tu pytanie skąd podawane jest sterowanie na przekaźnik czyli masa czy z komputera ? Być może problem leży gdzieś na kostkach ( zaśniedzenie ) . Kostka przekaźnika nie wypalona ani nie zaśniedziała .

Na razie podałem masę na przekaźnik na stałe prosto z akumulatora i auto odpaliło bez problemu.

Może ktoś posiada schemat zasilania przekaźnika pompy bo nigdzie nie mogę znaleźć .

Pozdrawiam i proszę o pomoc.


przekaźnik włącza sterownik silnika
jeśli masz m40 to pin 3
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kazimierz.htw.pl